Kā trenēties kā bokserim: 4 lieliski boksa treniņi

Bokss ir viena no fiziski visprasīgākajām nodarbēm, tāpēc nav pārsteigums, ka boksa treniņi ir tik intensīvi. Ja vēlaties pārcelt savu fitnesa režīmu uz nākamo līmeni, iemācīties trenēties kā bokserim ir viens no labākajiem veidiem, kā palielināt spēku, samazināt tauku daudzumu un palielināt ātrumu, izturību un izturību.

Apskatīsim dažus no efektīvākajiem boksa iedvesmotajiem treniņiem, ko varat veikt mājās vai trenažieru zālē.

Lecamaukla

Lai arī lecamaukla var uzburt atmiņas par sporta zāles nodarbībām skolā un rotaļu laukumu, tas patiesībā ir neticami efektīvs vingrinājums, lai palielinātu veiklību, palielinātu izturību, uzlabotu koordināciju un uzlabotu sirds veselību. Vidēji lecamaukla mērenā tempā sadedzina no 10 līdz 16 kalorijām minūtē, padarot to par vienu no efektīvākajiem boksa treniņiem, kā arī par vienu no ātrākajiem veidiem, kā zaudēt svaru.

Lecamauklas skaistums ir tas, ka ir daudz veidu, kā to izmantot, un tā ir neticami viegli pārnēsājama. Jūs varat izmantot savu lecamauklu praktiski jebkur, ļaujot jums iegūt labu treniņu pat tad, kad nevarat doties uz sporta zāli. Uzzinot, kā trenēties kā bokserim, jūs atklāsiet, ka, lai sasniegtu savus fitnesa mērķus, jums ne vienmēr ir nepieciešama pilnībā aprīkota treniņu iekārta. Dažreiz vienkāršākie treniņi ir visefektīvākie.

Viens no labākajiem veidiem, kā iekļaut lecamauklu savā ikdienas vingrinājumā, ir apvienot to ar citiem vingrinājumiem, piemēram, push-up vai izklupienu. Piemēram, jūs varētu lēkt 30 sekundes, pēc tam veikt vienu no šiem vingrinājumiem 30 sekundes, pēc tam atpakaļ pie lecamauklas utt.

Šeit ir dažas citas jaudīgas lecamauklas tehnikas, kuras jāizmēģina:

  • Divkāršie lēcieni
  • Astotnieks
  • Augsti ceļi
  • Vienreizējie lēcieni
  • Sānu lēcieni
  • Šķērslēciens
  • Dubultie lēcieni apakšā

Squat thrusts

Squat thrusts, kas pazīstama arī kā “ “burpee”, ir viens no efektīvākajiem vingrinājumiem. Ja plānojat iemācīties trenēties kā bokseris, jums būs jāpieliek nopietnas pūles, un šī tehnika to pierāda.

Šis vingrinājums sākotnēji tika izmantots Otrā pasaules kara laikā, lai novērtētu karavīru piemērotības līmeni, izmērot viņu izturību, koordināciju un veiklību. Kā jūs varētu iedomāties, visas trīs šīs īpašības ir būtiskas arī boksa ringā. Šis vingrinājums ir viens no efektīvākajiem, un tā veikšanai jums pat nav nepieciešams aprīkojums.

To var izdarīt šādi:

  • Nostājieties taisni
  • Notupieties un pieskarieties ar rokām zemei
  • Kājas pasperiet atpakaļ, lai nonāktu Plank pozīcijā
  • Turiet rokas izstieptas un kājas atkal pievelciet atpakaļ tupus pozīcijā

Smagā soma jeb heavy bag

Ja jūs nopietni domājat mācīties trenēties kā bokseris, jūs vēlēsieties ieguldīt labā boksa masā. Pat ja jūs neplānojat ierasties ringā, cīņas sporta treniņš var neticami uzlabot jūsu fizisko veselību. Tas palielina vielmaiņas ātrumu un krasi palielina izturību.

Protams, viens no klasiskākajiem boksa treniņiem ir vienkārši sitiens pa boksa maisu. Pirms vingrinājuma sākšanas vienmēr nēsājiet roku aptinumus un cimdus.

Tālāk jūs vēlēsieties pievienot dažas spēriena tehnikas. Lai veiktu nelielu sitienu, pagrieziet atbalsta pēdu un pagrieziet gurnu, vēršot sitienu uz maisa apakšējo pusi. Lai veiktu augstu sitienu, rīkojieties tāpat, bet mērķējiet uz maisa augšējo pusi. Turiet rokas paceltas zoda augstumā. Veiciet katru no šiem sitieniem piecas reizes ar katru kāju un pēc tam atpūtieties.

Tā kā jums ir ērtāk iemācīties trenēties kā bokserim, sitot klasiskos sitienus un spērienus, varat sākt meklēt progresīvākas tehnikas, piemēram, sitienus pa ceļgaliem. Varat arī vairāk koncentrēties uz savu kāju darbu. Kāju darba modeļu apgūšana ir lielisks veids, kā pievienot vēl vienu dimensiju savam treniņam.

Svarcelšana

Ja jūsu plāns ir iemācīties trenēties kā bokserim, jūs vēlēsieties strādāt, lai stiprinātu savus muskuļus. Svarcelšana acīmredzami palielina muskuļu spēku, taču tas ir arī fantastisks veids, kā sadedzināt kalorijas.

Katras sesijas maksimālais ieguvums

Iekļaujot boksa apmācības paņēmienus savā vingrinājumu režīmā, jūs redzēsiet, ka šie treniņi var būt smagi. Pirms darba sākšanas vienmēr pārliecinieties, ka esat kārtīgi izstaipījies. Nedariet vairāk, nekā jūs varat izdarīt, un pārliecinieties, ka piesardzīgi tuvojaties jauniem vingrošanas paņēmieniem, līdz esat ar tiem apmierināts.