Nepieciešama motivācija?

Cilvēki atrod visādus attaisnojumus, lai nedotos uz treniņiem. Viņi ir pārāk aizņemti, pārāk noguruši. Šie ir daži iemesli, kāpēc saglabāt savu režīmu:

Jūsu veselībai – skriešana un pastaigas ir lieliski veidi, kā vingrināt prātu un ķermeni. Labs treniņš palielina enerģijas līmeni, samazina stresu un liek justies atjaunotam un mierīgam. Sirds un asinsvadu vingrinājumi, piemēram, skriešana un pastaigas, uzlabo arī vielmaiņu, vispārējo fizisko sagatavotību un stiprina kājas.

Skriešanas un pastaigas priekšrocības – Papildus acīmredzamiem skriešanas un pastaigas fiziskajiem ieguvumiem ir arī daudz emocionālu un psiholoģisku ieguvumu. Fiziskās aktivitātes samazina stresu, uzlabo garastāvokli un ļauj justies atjaunotam un pozitīvam. Skriešana un pastaigas brīvā dabā ir arī lielisks veids, kā izbēgt no 4 sienām un dabūt svaigu gaisu. Skrējiena vai pastaigas iekļaušana ikdienas dzīvesveidā var veicināt pozitīvu garīgo un fizisko veselību visu atlikušo mūžu.

Gatavošanās kādam pasākumam – skriešana vai pastaigas bez skaidri definēta mērķa var būt nomācošas, taču nav jābaidās; mērķis var ātri un viegli nodrošināt motivāciju. Ja jums tuvumā notiek kādas sacensības, reģistrējieties 5km vai 10km distancei un sāciet trenēties. Trenējoties un redzot, ka pašsajūta un fiziskā forma uzlabojas, šie pozitīvie rezultāti tikai mudinās jūs vairāk skriet.

Ņemiet līdzi draugu – lai arī daži var izbaudīt laiku vienatnē, citiem nepieciešams atbalsts vai biedrs. Ņem līdzi savu dzīvesbiedru, kaimiņu, darba biedru vai draugu, un liec viņiem skriet vai pastaigāties ar tevi. Draugu ņemšana kopā ar jums ne tikai palielina jūsu izredzes saglabāt treniņu grafiku, bet, iespējams, arī treniņš būs vieglāks, jo jums ir kāds, kas jūs motivē, un otrādi.